رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

رادین همه زندگی

تولد بابايي و سه ماهگي رادينم

1390/8/11 18:06
نویسنده : مامان و بابا
2,073 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر مهربانم

4 آبان هم گذشت، رادين جونم اين روز براي من خيلي زيباست مي دوني چرا؟

چون هم تولد باباجوني بود وهم شما 3 ماهه شدي.

بابايي رادين  تولدت مبارك.

 رادين جونم ان شاالله هم شما وهم باباجوني 120 ساله شين .

قند عسلم 10 روزي هست كه سعي مي كني اسباب بازي هايي كه جلوت مي ذاريم رو با دستهات بگيري  البته با دستهاي مشت شده ات ، بيشتر به آنها ضربه مي زني تا اينكه بگيري.

نميدوني قيافه ات چه بامزه مي شه وقتي تمام تلاشت رو ميكني تا يه ضربه بزني از تمام قدرتت استفاده مي كني وگاهي وقت ها هم زمان يه صداهايي هم از خودت در مياري.

راستي گريه هات خيلي كمتر از قبل شده، شب ها راحت تر مي خوابي هر چند هنوز دوست داري بغلمون سر پا بخوابي اما گاهي وقت ها هم با شير خوردن خوابت مي بره.

خلاصه آقا بودي آقاتر هم شدي.

البته اينم ياد گرفتي كه شب  وقتي شير مي خوري ، شروع مي كني با چشم هاي بسته دست وپا زدن ، بعد از اينكه بغلت مي كنم آروم آروم توي بغلم خوابت عميق مي شه ومي خوابي .

از وقتي هم كه ازسفر برگشتيم دوست نداري شب ها سوار ماشين بشي سريع شروع مي كني به گريه كردن جالب اينجاست كه كوچك ترين دست انداز رو هم احساس مي كني و خودت رو سفت مي گيري و يه صداي كوچيك به نشانه اعتراض از خودت در مي آري.

 

 

 

چند عكس از مدل خوابيدن رادين

خوابيدن رادين جون به صورت ايستاده ،3 ماهگي

رادين جونم خوابيده

رادين جون وعروسكش

رادين در 3 ماهگي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مهسا
11 آبان 90 18:49
سلام رادین جون 3ماهگیت مبارک گلم بوسسسسسسسسسسسسسس تولد بابایی رادین هم مبارک باشه انشا ا... 120 ساله بشن
ترنم
11 آبان 90 19:23
وای عزیزم الهی قربون این پسملی برم چقدر ملوسه قربون اون طرز خوابیدنش عاشقشممممممممممممممممم راستی خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم اگه موافق بودید در وبلاگم خبرم کنید بوسسسسسسسسسسسسسس
حدیث مامان حارث
12 آبان 90 11:42
سلاممممم مامان مهربونی سه ماهگی رادین کوچولو مبارککککک هوراااااا تولد بابایش هم مبارک رادین روز به روز خوشگلتر از قبل ماشاالله من تازه لینکت کردم توهم مو با اسم حارث عشق مامان و بابا لینک کن مرسی حالا باهم دوست بشیم
فاطمه
13 آبان 90 12:49
سلام رادین جونم،3ماهگیت مبارک عزیزم،مرسی که به من و پسر گلم سر میزنین
الهام
13 آبان 90 19:36
سلام عزیزدلم چه خوشگل شدی پسر قشنگم دلم برات تنگ شده ،دلم میخواد باز هم برای عمه حرف بزنی .خدا رو برای وجود نازنینت شکر میکنم.وبرای تو و پدر و مادر عزیزت سلامتی و شادی روزافزون آرزو میکنم
مامان رادین
15 آبان 90 9:21
سه ماهگی کوچولوی نازتون مبارک. با کمال میل شما را لینک کردم.
سحر مامان آراد
15 آبان 90 12:22
ای جانم خاله چقدر شما خوردنیییییییی هستی جیگر تولد آقای پدر هم مبارک رادین خواستنی سلامت باشییییییییی
مامان محمدرضا(شازده...)
16 آبان 90 12:00
سلام عزیزم تولد بابایی و 3 ماهگیه گل پسری مبارک الهی قربونش بره خاله ، آزاده جون کلییییییییی ذوق کردم عکساشو دیدم ، ماشاالله ، برای پسرمون اسپند دود کن. همییییییییشه شاد باشید
مامان گیسو
17 آبان 90 14:40
سلام آزاده مهربونم مامان نمونه خوبی ؟ قربونششششش برم من که برای خودش دیگه داره آقا می شه سه ماهگیت مبارک قند عسل تولد بابای مهربون هم مبارککککککک بوسسسسسسس
مامان گیسو
17 آبان 90 14:41
منو ببخش دیر به دیر می آم گلم می دونم که شرایط خودتم مثل منه و منو درک می کنی بوسسسسسس رمزو برات گذاشتم نمی دونم داری یا نه
فرنوش
17 آبان 90 20:36
سلام عزیز دلم خوبی ؟با تاحیر تولد بابایی رادین و تبریک میگم رادین کلوچه هم که ماشالله داره آقاتر میشه ووووووووییییییییییی قربون اون عکساش که لالا کرده بشم دلم ضعف رفت براش بمامانی راش اسپند دود کنیا
masome
19 آبان 90 21:04
وای بخورمت چند تو نازی خوس بحال ما مان و باباتراستی سه ماهگیت مبارک
مامان ابوالفضل
20 آبان 90 0:55
سلاممممممممممممم سه ماهگیه عسلمون مبارک تولد بابایی هم مبارک چه عکسهای بی نظیری
مامان لیلا
20 آبان 90 9:07
ماشاالله چه پسر نازی دارین خدا حفظش کنه .با تاخیر سه ماهگی قند عسل وتولد بابایی رادین جونم مبارک باشه خدا هر دو تا شونو بهت ببخشه.
نگین مامان رادین
20 آبان 90 22:40
سلام رادین جون سه ماهگیت مبارک.من هم اسمم رادین و 2 ماه و4 روز از شما بزرگترم خوشحال می شم به وب من سر بزنید وبا هم دوست بشیم.
مامان محمدباقر
21 آبان 90 13:21
سلاممممممم منم شما را لینک کردم ممنونم بوس برای رادین ومامان مهربونش
مامان محمدباقر
21 آبان 90 18:05
ای نور خدا امام هادی وی مکتب عشق را منادی ای در کف تو لوای قرآن وی مجری آیه های قرآن در اوج طلوع روشنائی آیینه ی پاک حق نمائی
حدیث مامان حارث
22 آبان 90 14:44
بیااااااا عزیزم
هستی
25 آبان 90 13:40
سلام
مامان محمد پارسا
25 آبان 90 20:24
سلام ناناز خاله 3 ماهگیت و تولد بابایی مبارک البته با تاخیر
هستی
25 آبان 90 20:24
سلام ازاده جون من یکی از خواننده های خاموش شماهستم که از زمان بارداریتان مطالبتون را دنبال میکردم من 12 مرداد زایمان کردم یه دختر به اسم دریا که شباهت فوق العاده ای به رادین شما داره به حدی که شوهرم هم اشتباه میگیره و هروقت عکسای رادین را میبینه میگه وای دریاست حتی لباساشونم شبیه همه؛ما در کرمان زندگی میکنیم امیدوارم دوستی منو پذیرا باشید؛رادین جونم ببوسید

سلام هستي جون
خوشحال مي شم با شما دوست بشم وعكس هاي دخترتون رو ببينم.
لطفا آدرس سايتتون رو بزاريد .
هستی
26 آبان 90 12:01
سلام آزاده جون خیلی خوشحال شدم .متاسفانه من وبلاگ ندارم .


سلام هستي جون وبلاگ خيلي خوبه .
از طريق ايميل برام بفرست ولي حتما خبرم كن تا چك كنم.
من از شما چند سالي بزرگترم





مامان وروجک
11 دی 90 23:14
سلام واای چه پسر نازی دارین وچه ناز خوابیده خدا براتون نگه داره