رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

رادین همه زندگی

اولين خواب رادين بدون كمك مامان وبابا

1390/9/3 15:31
نویسنده : مامان و بابا
1,530 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم

رادين جونم نمي دوني چقدر امروز ذوق كردم.

امروز صبح ساعت 6 نشده بيدار شدي و نخوابيدي ، منم پوشكتو عوض كردم ، شيرتو خوردي يكم بغلم گردونمت تا بخوابي كه ديدم بي فايده است.

كلي انرژي براي بيدار بودن داشتي فقط مي خواستی بغلم باشي بعد از چند دور گردش در خونه با ماماني، گذاشتمت توي رختخوابت ورفتم سراغ صبحانه،  بعد از اينكه صبحانه خوردم وبابايي سر كار رفت  اومدم ببينم داري چكار مي كني آخه تا چند لحظه قبل صدات مي اومد كه داشتي بازي مي كردي .

اومدم ديدم  ، به گل هاي پرده خيره شدي  و آروم آروم هستي ، از دور نگاهت مي كردم كه ديدم  يواش يواش داري چشماتو مي بندي و بعد از چند لحظه خوابت برد وتا ساعت 10 خوابيدي.

رادين جون مي دوني من خودم رو آماده كرده بودم بعد از اینکه كلي بغلم بگردونمت بخوابی . 

راستي رادينم امروز 2 آذر هستش  ، 4 سال پيش در اين روز جشن نامزدي من وبابايي بود.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الهام
2 آذر 90 19:08
سلام عزیزم خدا رو شکر پسرمون دیگه بزرگ شده از این به بعد همین کارو بکن اونو بگذار تا یاد بگیره خودش بخوابه اگه یاد بگیره کلی کارتون راحت میشه اونو به جای من ببوس دوست دارم یه عالمه
مامان ابوالفضل
2 آذر 90 19:17
ای جانم پسملی داره بزرگ میشه مستقلانه عمل می کنه ای فدای پسملی
مامان ابوالفضل
2 آذر 90 19:20
سالگرد جشن نامزدی بابایی و مامانی رادین کوچولو مبارک
مامان محمد پارسا
2 آذر 90 21:18
سلام عزیزم سالگرد نامزدیتون مبارک
مامان حارث
2 آذر 90 23:36
سلام دوست من خوبی ماشاالله چرا نمیای به وب پسرم ما از بلاگفا جدا شدیم بی زحمت لینکمون عوض کنی ممنون میشم
هستی
3 آذر 90 11:55
سلام عزیزم سالگرد نامزدیتون مبارکوای اینجوری که خیلی سختتونه که همش خودتون باید بگردونینش تا بخوابه من همون اول دریا رو عادت دادم خودش بخوابه که بغلی بار نیاد چون خیلی سخته الان همیشه خودش میخوابه راستی حسابی هم انگشت شصتشو میخوره


سلام هستي جون
دريا كوچولو خوبه؟
واقعا سخته ، آخه يك ماهي خيلي گريه مي كرد وما همش بغلش مي كرديم ، الان ديگه حسابي بغلي شده البته بغلي شدن براي ما سخته اما باعث اعتماد به نفس بيشتر بچه ها در آينده مي شه.
مهسا
4 آذر 90 15:04
سلام عزیزم ماشا ا... به رادین گلم حسابی آقا شده ومستقل قربونت برم عزیزم