رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

رادین همه زندگی

هدیه خدای مهربون

1390/9/5 8:56
نویسنده : مامان و بابا
1,563 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی وقت ها که به چشم ها ی روشن معصومت نگاه می کنم  ولب هایی که بدون انتظار یک اشاره لبخند می زنند و دست هایی که از محبت به سویم دراز می شوند فقط وفقط خدا را به خاطر هدیه اش شکر می کنم.

وقتی که در کنارت هستم و نوازشت می کنم و در آغوشت میگیرم، آرام سرت را بر روی شانه ام می گذاری احساس می کنم زیباترین وقشنگ ترین هدیه خدا را دارم.

چون چشم بر هم زدنی روز ها آمدند ورفتند و اکنون پسر ناز من در آغوش من است.

کاش می توانستم ثانیه های با تو بودن  را قفل کنم تا این لحظات بزرگ شدنت مثل برق وباد نگذرد.

کاش پسر ناز من می توانستی از نگاهم ، راز درونم رابخوانی.

نمی دانم چگونه احساس مادرانه ام را برایت تعریف کنم.

فقط می توانم بگویم تا بی نهایت خدا را سپاسگذارم.

رادین در 4 ماهگی

رادین جون

رادینم

رادین جون 4 ماهگی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان طاها
5 آذر 90 15:06
من و تو با هم تفاوتهای زیادی داریم تنها نقطه مشترکمون تو حس زیبای مادر بودنه. وبلاگه بسیار زیبایی دارین . خوشحال میشم به طاهای منم سر بزنید و با هم تبادل لینک داشته باشیم.
! gighil !
5 آذر 90 16:26
سلام مامانی،خوووووبی؟رادین جونم خوبه؟ مرسی که سر زدید ماهم دلمون تنگ شده بود ولی موقعیت پیش نبومد که آپ کنم!
مامان محمد پارسا
5 آذر 90 17:44
سلام عزیز خاله وای چه عکس های خوشملی مامانی ازت گذاشته مامانی دلمون آب شد خیلی ملوس و خوردنی شدی گلم خدا حفطت کنه و همیشه سلامت باشی عزیزم
مامان مسافر كوچولو
5 آذر 90 19:19
واقعا بايد به خاطر اين نعمت بزرگ و پاك و معصوم شكرگذار خداي مهربون باشيم
مامان سام
5 آذر 90 23:39
واقعا بايد به خاطر اين بچه هاي سالم و ناز شكر خدا رو بجا آورد
ترنم
6 آذر 90 12:39
وای خدایه من چه پسری نازی آزاده جون چقدر ملوس شده
مهسا
6 آذر 90 14:18
سلام آزاده جون خوبید ؟رادین گلم خوبه؟ماشا ا.. به گل پسری با این عکسای قشنگش می بوسمت عزیزم
مامان ابوالفضل
12 آذر 90 18:58
واقعا بهترین هدایای خدا هستن